Dandyzm to pierwszy historycznie odnotowany styl życia w znaczeniu, w jakim rozumiemy ten termin współcześnie. Jeśli chciałbyś osadzić swój produkt/markę/usługę w jego kontekście, to znajdujesz się we właściwym miejscu.
O marce
Dandycore to marka modowo-lifestylowego bloga i kanału na Youtube, adresowanego do współczesnych dandysów – osób, dla których elegancja i jakość w każdej dziedzinie życia jest kwestią nie przymusu, a w pełni świadomego wyboru. Funkcjonując jeszcze pod dawną nazwą, blog został uznany jednym z najlepszych męskich blogów o modzie męskiej wg magazynu Press (07-08. 2015), udało mu się dostać do ścisłego finału konkursu Blog Roku 2014 (top 3 w kategorii Moda i Uroda), jak również zaistnieć w wielu publikacjach w mediach tradycyjnych i internetowych. Dandycore jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej wyrazistych blogów w swojej kategorii.
W przeciągu czterech lat udało się zgromadzić wokół bloga i towarzyszących mu kanałów social media ciekawą społeczność, dla której publikowane tu rekomendacje są istotnym czynnikiem w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Zamieszczone w witrynie linki partnerskie w okresie 1.01 – 31.12.2018 r wygenerowały ponad 1600 transakcji sprzedaży na łączną kwotę 500 000 zł. Wysokie zaangażowanie odbiorców w połączeniu z przystępną dla nich formą są czynnikami, które pozwoliły wyzwolić potencjał, drzemiący w zgromadzonej wokół Dandycore społeczności.
Statystyki
- Miesięcznie blog odwiedza ponad 28 000 unikalnych Czytelników, generując 75 000 odsłon
- Średni czas spędzony na czytaniu to około 3,5 minuty
- 91% odbiorców znajduje się grupie komercyjnej 18-44 lat
- 92% czytelników uważa, że treści publikowane na blogu są dla nich inspirujące
- Nasza wiarygodność oceniana jest na 5,3 w sześciostopniowej skali
- Poziom wpisów oceniany jest na 8,1 w dziesięciostopniowej skali
- 57% Czytelników dokonało zakupu ze względu na zamieszczone na Dandycore polecenie
- Ogólna kwota wygenerowanych za pośrednictwem bloga i udokumentowanych sprzedaży na poziomie 500 000 zł
Kanały Social Media
- Fanpage – ponad 9950 polubień
- Instagram – ponad 7150 śledzących, 2000 osób regularnie oglądających Instastories
- Kanał YouTube – ponad 22 500 subskrypcji, ponad 220 000 wyświetleń miesięcznie, ponad 100 000 UU miesięcznie, średni czas oglądania powyżej 5-ciu minut
- Grupa #TeamDandycore na Facebooku – ponad 785 członków
- Wykop – ponad 370 osób zgromadzonych pod unikalnym tagiem #ubierajsiezuszatym, ponad 785 osób śledzących profil
Dlaczego warto?
Decydując się na współpracę z nami zyskujesz nie tylko dostęp do wyselekcjonowanej grupy odbiorców zainteresowanych klasyką w męskim wydaniu, ale także lifestylowy kontekst, który jest dlań atrakcyjny. W przypadku każdej sponsorowanej akcji staramy się dążyć do tego, by była ona korzystna dla wszystkich zaangażowanych stron. Bazując na wiedzy o naszych odbiorcach, jesteśmy w stanie zaproponować kilka kreatywnych formatów najlepiej realizujących założone cele. Nasz zespół składa się z uzdolnionych fotografów, operatorów i grafików, efektem czego jesteśmy w stanie samodzielnie realizować nawet najbardziej wymagające projekty. Podejmując się współpracy z nami masz pewność, że powstały w jej ramach materiał będzie w stu procentach autorski, ciekawy i wysoki pod względem jakości.
Możliwe formy współpracy:
- wpis sponsorowany (np. o charakterze poradnika, listy zakupowej bądź recenzji), bądź film udostępniony na kanale Youtube
- status partnera/sponsora contentowego materiału publikowanego na blogu/kanale
- lokowanie produktu w sesji zdjęciowej
- lokowanie produktu w sekcji “Polecane”
- długofalowe projekty realizowane pod patronatem marki
- stworzenie wspólnej kolekcji ubrań
- przeprowadzenie konkursu
- reklama w kanałach social media
- reklama banerowa
- consulting (doradztwo indywidualne)
- udział w wydarzeniu/patronat medialny
Zaufali nam
Przykładowe realizacje
- Brogsy – najbardziej uniwersalne buty świata
W ramach współpracy ze sklepem Patine.pl przygotowaliśmy wpis na temat historii i rodzajów butów typu brogue, któremu towarzyszył także konkurs z cenną nagrodą w postaci butów Yanko. Wpis wygenerował 16 000 unikalnych odsłon i ponad 120 zgłoszeń do konkursu. - Letni styl casual
W artykule w formie kapsułkowej garderoby wykorzystano produkty marki Lancerto. W oparciu o 16 rzeczy udało się stworzyć 18 różnorodnych letnich zestawów. Wpis wygenerował ruch na poziomie 30 000 unikalnych wyświetleń. - Styl marynistyczny (Lookbook)
Przy wsparciu marki Vistula powstał obszerny poradnik, przybliżający Czytelnikom styl marynistyczny. Produktowe rekomendacje z oferty partnera wpisu zostały zaprezentowane w kontekście historii żeglugi jak i utrzymanego w nautycznej stylistyce loookbooka. Wpis został wyświetlony ponad 8 000 razy. - Zamsz – ekstremalna renowacja
Przy wsparciu sklepu Multirenowacja.pl stworzyliśmy poradnik, ukazujący sposoby na uratowanie mocno znoszonej skóry zamszowej. Wpis wygenerował ponad 55 000 unikalnych wyświetleń. - Jak znaleźć pomysł, czyli grudniowa prezentologia
We współpracy ze sklepem internetowym Merlin.pl przygotowaliśmy poradnik o lifestylowym charakterze, w którym zebraliśmy sposoby na subtelne wybadanie potrzeb osoby, którą mamy zamiar obdarować świątecznym prezentem. Wpis przydał się 5000 osób.
Nie posiadamy sztywnego cennika, efektem czego każdy z projektów jest wyceniany indywidualnie, w zależności od nakładu pracy koniecznego do jego zrealizowania. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, zapraszamy do kontaktu:
dawid[at]dandycore.pl